söndag 17 februari 2008

och helt plötsligt sitter jag och läser igenom en massa som jag har skrivit och fan så jag saknar alla orden.

kanske ska flyta tillbaka till mitt gamla hak igen, jag skrev mer och bättre när jag bodde där.

Nu är allt liksom bara... tomt, fast ändå inte. Tyst, kanske? Nej inte tyst heller. Ofta ofta kommer jag på mig själv med tanken "det där borde jag skriva" eller "åååh, jag känner för att skriva". Sen vet jag liksom inte vad som händer för helt plötsligt har det gått en månad eller två och inte ett ord kom på pränt.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Hm!

Vågdalar tar slut, Elin!

Anonym sa...

Mm.


Jag väntar på det.

Anonym sa...

...sa jag såklart / Elin

Torparfrun sa...

Men har du inte varit på praktik. Då borde du ha massor med betraktelser och intryck som borde bearbetas med lite skriverier, om inte annat så för att stilla dina läsares nyfikenhet :)

Elin te' vardags sa...

Haha, jo, det har jag iof...