söndag 23 september 2007

Bildeserie






Japp! Här kommer nu efter allmän begäran några bilder på underverket! Det är Daniel Ekström som fotat och den fagra mö vars händer skymtar ibland är dennes trolovade och min allrakäraste Ulrica. När det är ett bergatroll med glasögon som håller i den stackars valpen är det eder undertecknad som motvilligt fastnat på bild. Av någon anledning ser Malte konstant skelögd ut, vilket i och för sig är vansinnigt gulligt, men inte med sanningen överensstämmande. Han är inte skelögd. Däremot är jag det när jag försöker titta uppåt utan att böja upp huvudet. Hyenan "Flin" i lejonkungen och jag har några mycket slående likheter kan jag tillägga. Dessutom hade uppfödaren en katt som skelade något gigantiskt (vilket faktiskt såg ganska så lustigt ut).

Nåja, här kommer några bilder då:




















2 kommentarer:

Marge_II sa...

Ååh, så söt!

"Vill ha" ;-)

Elin te' vardags sa...

Haha, ja nu är det bara att tuta och köra! Iväg och köp hund :) Det är lätt det absolut bästa val jag gjort :)