tisdag 25 september 2007

Tisdag

Nu har höststormarna kommit igång. Jag går ute och njuter, det är ännu ganska varma vindar och trädkronorna ser ut att brinna. Det är ett speciellt ljus utomhus den här tiden. Jag kan inte riktigt beskriva det, men det känns varmt och gott. Vinden brusar och river och Malte jagar löv i skogen. Livet är fint.



Malte tar en tupplur i soffan (som det egentligen var meningen att han inte skulle få vara i... Men... Nåja, sängen är min och dit får han inte komma.) Jag har fotat med mobilen.
Tack noah som fixade så jag fick den på datorn!

9 kommentarer:

Anonym sa...

Va!?? Ligga där och slöa, när han egentligen skulle ut och tränas med klövjeväskor.

Det skall börjas i tid om det skall bli någon fjällvandrarhund av den där.

:)

Anonym sa...

ÅÅh vad det dära ser skööönt ut=) Sikken gossis!!!Kramis från syster & Miro.

Anonym sa...

Svårt att säga nej till en sån söt nallebjörn, att du inte tagit upp den i sängen tyder på karaktär. Det är ju tur det för vem vill ha en lerig fullvuxen glad retriver i sängen en?

Elin te' vardags sa...

Bert: Haha, jamen vi skaaa! ;)

syster: japps, han är en riktig liten livsnjutare :D Kram tillbaka

torparfrun: Preciiiis!
Karaktär, thy name is Elin :)

Anonym sa...

Nä nu får du ta och berätta lite om vardagen med en valp. Lite tid framför datorn ska du väl hinna med när lillen sover.

Elin te' vardags sa...

På g! Alldeles strax... :)

Anonym sa...

Lååånga strax du har...

Elin te' vardags sa...

heh, joo, hä blev som lite sävligt, men ikväll torde det kunna skapas någon form av inlägg :)

Anonym sa...

Jag väntar...du kan ju skaffa dej lite inspiration från höstbilderna från Fjällsjöälven som jag lagt in på min blogg.